reklama

Pán dôchodca Belák, nie ste môj hovorca. Ja nemám strach z ,,Matovičovej nekompetentnosti“

,,Po dnešnom dni majú ľudia strach najmä z vás a vašej nekompetentnosti“ Túto vetu adresoval pán Belák súčasnému premiérovi len deň po vymenovaní vlády.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Priznám sa, keď som zbadala titulok blogu tohoto sedemdesiatnika s názvom, „Pán premiér Matovič, prosím vás, neplačte!“, najskôr som nemala tie bludy v pláne vôbec čítať. Ale nedalo mi to. O to viac ma ale rozčúlilo, že pán Belák, ktorého moja generácia veľmi neregistruje, si dovolil komentovať súčasnú vládu, aj za mňa. Vlastne, za nás všetkých.

Ja totiž to, na rozdiel od pána dôchodcu, z Matovičovej vlády strach nemám. Práve naopak. Za tie necelé štyri dni sa moja dôvera v novú vládu utvrdzuje.

Milý pán Belák,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

nepoznám presne Váš životopis, ani ho nemienim skúmať. Nezaujíma ma. Viem ale, že vo Vašich produktívnych rokoch ste sa pohybovali vo sfére umenia. Nie som si celkom istá, či sa dá skladanie piesní celkom dobre porovnávať s komplexným riadením štátu, ale teda, skúsme. Možno naozaj viete zložiť pieseň na počkanie už za štyri hodiny a nepotrebujete na to ,,až“ štyri dni. Viete, presne toľko nová vláda funguje. A poviem Vám, za ten čas toho stihla celkom dosť. Neskladajú síce hudobné znelky, ani nevytvárajú žiadne televízne inscenácie. Riadia štát. Štát, ktorý sa, mimochodom, nachádza v kríze.

Ako Vy sám tvrdíte v blogu pre Matoviča, ,,Určite ste nerátali s tým, že vaše prevzatie moci bude poznamenané vojnovým stavom obliehania smrteľným vírusom.,, Prepáčte, rátal s tým niekto? Asi nie. Aj napriek tomu ale, vláda funguje. Od nedele, štvrtý deň, Dovolím si tvrdiť, že funguje dobre. V nedeľu spravila revíziu, Naháňajú zdravotnícke pomôcky, chystajú opatrenia ekonomického a sociálneho rázu. Musia riešiť situáciu na trhu práce, v školstve. Viete, aj školy sú zavreté. Naozaj nemám pocit, že by niekto plakal. Konajú, dokonca sa im darí pri tom všetkom odhaľovať korupčné škandály bývalej vlády. Poznáte tú ,,rozprávku“ o tom, ako si raz jeden dvadsaťročný chlapec kúpil dva byty a chatu na Devíne?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je, a aj bude treba spraviť množstvo opatrení. Možno Vás, ako dôchodcu, škrie aj to, že budúcnosť trinástych dôchodkov je, v momentálnej situácii, celkom logicky, nejasná. Peňazí v štátnej kase je málo. Viete prečo? Pretože posledné dni fungovania starej vlády, bola pre bývalého premiéra prioritnejšia podpora stavania ihrísk, dotácia tanečných súborov, a jeho promo v časopise Slovenka. Za naše peniaze. Za peniaze daňových poplatníkov, ktoré sa v týchto časoch dali použiť oveľa účelovejšie. Napríklad, na nákup rúšok, testov, prípadne, ja osobne by som nebola proti tomu, aby sa nimi podporili psychicky aj fyzicky vyťažení zdravotníci, či predavači, ktorí sú denne vystavení riziku nákazy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak Vás len chcem poprosiť, nehovorte za mňa a za ľudí, keď nepoznáte ich názor. Ja z Matovičovej vlády naozaj strach nemám. Držím im palce, aby to zvládli, pre nás všetkých.

Ingrid Tkáčiková

Ingrid Tkáčiková

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  204x

Pracujem ako editorka a prekladateľka. V minulosti som sa venovala práci s deťmi. Taktiež som pracovala ako lektorka talianskeho jazyka. Dlhodobo sa venujem aktivizmu. Zaujímam sa o politické a spoločenské témy a snažím sa o to, aby boli ľuďom objektívne a transparentne vysvetlené. - štátna jazyková skúška - taliansky jazyk a literatúra - politológia - certifikát UCM - fotografia - certifikát UK a iné - jazyky: AJ, TJ, SVE Zoznam autorových rubrík:  EkonomikaCestovanieDúbravka dnesSpoločnosťPolitikaNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu